loading...
مجله تفریحی و سرگرمی و علمی(با خنده وارد شوید)
عضویت در وب

جهت عضویت در سایت کلیک کنید
جهت عضویت در سایت کلیک کنید
به علت به روز بودن از صفحات دیگر نیز بازدید کنید

محمدرضا بازدید : 37 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

خاطرات خنده دار

سر کلاس بودیم استاد داشت حضور غیاب میکرد که فامیلیه یه دختر پسره مثل هم بود استاد گف شما باهم نسبتی دارین؟پسره گف فعلا نه

رفتم نمازخونه دانشگاه و داشتم فلافلی رو که گرفته بودم با مزه نوش جان میکردم .
بوش توی تمام فضای نمازخونه پخش شده بود .
هیچی دیگه ، همه اونایی که توی نمازخونه بودن ، بعد از نماز ، به جای دعا و نیایش داشتن منو لعن و نفرین میکردن .

داشتم با پسر داییم PES2013 بازی میکردم ، توی نیمه اول 5 تا گل خوردم .
پیش خودم گفتم چیکار کنم ، العان آبروم میره فردا میره پیش همه میگه منو گلبارون کرده .
ناگهان فکری مثل جرقه از مغزم گذشت .
با آغاز نیمه دوم شروع کردم به زدن خطاهای ویران کننده .
1 اخراج ، 2 اخراج ، اخراج ، 4 اخراج و در حالی که تا دقیقه شصت ، 8 هیچ عقب افتاده بودم ، بازیکن پنجمم هم اخراج شد و و بعلت 7 نفره شدن ، بازی 3 هیچ به نفع پسر داییم تمام شد .
و اینطور شد که من از یک باخت سهمگین نــجات یافتم .

دانشجوی ترم اول بودیم دانشگاه همدان،یه روز با دوستم تو خیابون از بس منتظر تاکسی بودیم علفای زیر پامون دیگه داشت به زانومون میرسید. یدفه دیدیم یه تاکسی داره نزدیک میشه دوستم که از شدت انتظار قاطی کرده بود پرید جلو و با خوشحالی خطاب به راننده گفت همداااااان؟
هیچی دیگه راننده که داشت ترمز می کرد فک کرد داریم مسخرش میکنیم یه فحشی داد و پاشو گذاشت رو گاز و رفت. خلاصه تا اومدن تاکسی بعدی ما تقریبا تو علفا محو شده بودیم.

فرستنده : 

ما ترم يك پزشكي هستيم 112 نفريم از مزيت هاي ي كلاس شلوغ اينان:
اتلاف وقت:جلسه اول انگليسي پايه استاده حضور غياب كرد اسم هركي رو ميپرسيد ازش شهر و سطح انگليسيشم ميپرسيد وقتي حضور غيابش تموم شد ساعت كلاسشم تموم شد پاشديم اومديم بيرون!
وقتي يكي تيكه ميندازه استاد نميفهمه كي بوده و نميتونه همه كلاسو بيرون كنه! استاد بهداشتمون بعد ي تيكه خوشگل و خنده بچه ها خودش از كلاس رفت بيرون الان 2 هفته س برنگشته!
تو ي كلاس كوچيك آدم فوقش 4-5 نفرو مسخره ميكنه اما ما الان تا دلتون بخاد سوژه خنده داريم!
كلاس كاملا سطح بندي شده: استادا از ميكروفون استفاده ميكنن اما باز صدا ب ته نميرسه رديفاي اول خرخونن رديفاي آخر خابن رديفاي وسط gameبازي ميكنن

»»-(o_O)-> KHORZOOKHAN<-(O_o)-««
عاقا اول میخواستم یه معذرت خواهی بکنم این چند وقته خیلی پستام بیمزه بود قول میدم از پست های بعدی جبران بکنم
عاقا ما یه زمانی صفحه فیسبوک داشتیم یه بار بیرون ازخونه بودم با موبایلم رفتم فیسبوکمو چک کنم دیدم یه درخواست دوستی اومده اونم یه زن از آمریکا@_@(از رو اسمش فهمیدم) ولی هرکاری کردم عکسش نیومد رفتم خونه ببینم عکسشو
.
.
.
.
.
یه پیرزنه بود
من دیگه حرفی ندارم

فرستنده : 

امرو توراه مدرسه...داشتم نزدیک یه ساختمون نیمه کاره میشدم ک بالاش اوستا کارمیکرد..همینجوری از خدا خاستم یه اجر ازون بالا بیوفته روسرم ضربه مغزی شم..همین ک رسیدم زیرساختمون،درست تو یه قدمیم یه اجر ازبالا افتاد زیرپام پودددررر شد!!!خدایا غلط کردم شوخی کردم...چرا جدی گرفتییییییے؟؟؟!!! (°0°)ف

امـــروز با یه پســــره اشــــنا شـــدم رتــــــــبـــــــــش 20 بـــــود تـــــــو کــــــنــــکــــور
تا ســـــــه دقـــیـــقـــا اول داشتم لمســـــش میکردم ببینم واقـــــعیه یا مجـــازیه
کصــافـتــا همش تقصیر شماهاس
وگرنه من رتبم زیر ۲۰بود
همـــــــــــــــــــــــــممم

از بوفه ی مدرسه اومدم بیرون...بعد مبیبینم یکی از بچه برف لب گرفته دستش داره میماله به خودش....
من:O_o
رفتم جلو میگم چرا برق لب به خودت میمالی؟؟دیوونه شدی؟؟با حیرت بهم نیگا میکنه میگه:دیدم مقنعه م چرب میشه ها...نگو برق لب بوده...فک کردم عطره...الان یه ماهه به خودم میزنم....
O_o........................................................O_o.
اینجا ایران است...بعععععععله...این جور آدما فقط دارن سوراخ لایه ی اوزون رو بزگتر میکنن....وااااااااااالااااا...

K : E @@@@@
دیشب ساعت سه شب گوشیم زنگ خورد از خواب پریدم دیدم الهام خانمه @_@
گوشی رو برداشتم دیدم داره گریه میکنه @_@
یا خدا ، الهام م م م م م چی شده ه ه ه ه ه ؟؟؟ بابام از خواب پرید سریع اومد بالا سرم گف : کامران چی شده ؟؟
گفتم بابا الهام داره گریه میکنه ، الهام چی شده ؟؟
الهام : کامران گندم و رضا کشته شدن o‎_‎0
من : قربونت برم گندم کیه ؟؟رضا کیه ؟؟
الهام : کامران داشتم رمان میخوندم گندم و رضا گشته شدن ؟؟ بچشون رو عموش برداشته و اذیتش میکنه 
من : الهام واقعا برا یه رمان ساعت سه شب منو بیدار کردی؟
الهام : آره ه ه بی احساس ، تو باید به من دل داری بدی ، تو باید به من امید بدی ، خیلی بی احساسی 0‎_o‏ خدافظ 
حالا سرمو بلند کردم دیدم بابا اخم کرده ، آب دهنمو قورت دادم گفتم : بابا
بابام :لنگ راستم تو حلقت بابا و درد گوساله تا صبح که بیرون میمونی تا بفهمی شب باید گوشیتو خاموش کنی @~@
تو حیاط داشتم یخ میزدم الهام پیام داد : کامران خیلی بی احساسی واقعا گندم و رضا گشته شدن تو ناراحت نشدی ؟؟ @_@ خدایا ا ا ا ا ا ا اینا دیونننننن

یادمه سرامتحان عربی روی ماشین حساب تقلب نوشتم بردم سرجلسه جالبش اینجاست ماشین حسابو بین دوستان ردوبدل هم میکردم, مراقب محترم هم صاف صاف نیگا میکرد و اصلا به ذهنش خطورهم نمیکرد ماشین حساب واسه امتحان عربی به چه دردی میخوره

آقا من خودم یه پا فراگودزیلا بودم بچگی میگین چطور بخونین‏!‏ ‏
اون موقع ما توخونمون کلی کفتر داشتیم یه خونه کوچولو گوشه بالکن براشون درس کرده بودیم منم بیشتر خونه اونا بودم تا خونه خودمون خخخ آقا من به یکی ازاونا بدجور گیر داده بودم‏(یه کبوتر ماده مشکی بود هیچ وقت هم ازشوهر شانس نمیورد‏!‏‏)یه روز که جنونم عود کرده بود گفتم بذاربش غذابدم آقا گرفتم یه تیکه نون که تو گلوی خودم گیر میکرد روچپوندم توحلقش‏!تازه شاکی هم شدم که چرا قورتش نمیده‏!منم عصبی شدم گرفتم محکم گردنشو فشار دادم‏!درس یادم نیس فک کنم یه چند بار هم زدم تو سرش‏!‏‏!‏‏
ههههههععیییییییییییییییییییییییی خدایش رحمت کند۰۰۰۰۰

 

دارم از کپل خان (داداشم) درس می پرسم
میگم اهداف بلند مدت ، میان مدت و کوتاه مدتت را بگو
میگه هدف بلند مدت : ازدواج با یه دختر پولدار
هدف میان مدت : زدن جیب مامان
هدف کوتاه مدت : احترام به والدین
میگم گودزیلا احترام به والدین هدف کوتاه مدته ؟
میگه آره فقط تا زمانیکه که رضایت بدن جیبشون رو خالی کنیم احترام کفایت میکنه
آقا این دهه هشتادیا دیگه آخرشن من موندم دهه نودیا قراره چی بشن !!!!!
ما بچه بودیم جلو آقا جون پامونو دراز نمی کردیم
والا :))

دیروز یه سوتی باحال دادم :

سر کلاس داشتم اسم های بچه ها رو برای حضور غیاب مینوشتوم از یکیشون پرسیدم خانم اکبری فامیلیت چی بود ؟؟؟

کلی دل بچه های دانشجوی سوتی بگیر دانشگاه رو خوشحال کردم فقط چون خرج بالاس به جویدن صندلیاشون نرسید !!

هر وقت از دانشگاه بر میگردم دو حالت دارم یا 1-خوشحالم یا 2-خنثی مایل به ناراحت !!
عکس العمل خانواده به من در چنین مواقعی :
1- چی شده انقدر خوشالی امروز کی رو دیدی چه اتفاقی افتاده که جینگول میزنی ؟؟؟!!!!
2- چه مرگته باز داری پاچه میگیری چرا ناراحتی راسشو بگو چی شده ؟؟؟؟؟؟؟؟
لامصب ادمو گیج میکنن نمیدونم چه جوری باید بیام خونه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضویت در وب
جهت عضویت در سایت کلیک کنید

جهت عضویت در سایت کلیک کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • تبادل لینک و بنر
  • شهرداری نوش اباد
  • دانلود صمد ممد
  • تبادل لینک و بنر
  • دانلود
  • دانلود
  • ساعت مچی
  • ساعت مچی
  • ساعت مچی
  • ساعت مچی
  • الکترو مگ
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • آسمون کاغدی
  • تهران موزیک
  • در هم بر هم
  • تبادل لینک هوشمند و رایگان
  • عاشقانه ها
  • شرکت نویان سحر پایدار
  • مدل لباس
  • فیسبوک ایرانی
  • کسب در آمد
  • فیسبوک فارسی
  • . . . تنهایی . . .
  • تهران موزیک
  • شاید برای تو،شاید برای دلم
  • Alone boy2
  • فول البوم
  • blue4music |بروز ترین مرجع موزیک و ویدیو
  • کسب درآمد هر ای پی 57 ریال شمارش دقیق
  • بزرگترین سایت دانلود فیلم و اهنگ
  • بیا 2 دانلود
  • نمونه سوال امتحانی
  • سرگرمی اس ام اس سند
  • کسب درآمد هر ای پی 57 ریال
  • سرگرمی
  • باران موزیک
  • طنز و عاشقونه و دیدنی با ما
  • طنز و عاشقونه و دیدنی با ما
  • تاس دانلود
  • ایران کیدذ
  • عکس های خفن خفن سرا
  • پیامک من|آرشیوی از بهترین پیامک ها
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • وی بی اف دانلود | شارژ رایگان
  • رپ صدا | بزرگترین سایت رپ | دانلود جديد
  • مدیا
  • پیشبینی فوتبال تست خزر
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • پاتوق سرای شما♥
  • اس ام اس جدید
  • دانلود سوال پيام نور + اخبار پيام نور
  • کسب درامد باورنکردنی
  • سایت تفریحی سرگرمی یــــــوک!!!
  • افزایش ترافیک سایت و وبلاگ
  • افزایش ترافیک سایت و وبلاگ
  • افزایش ترافیک سایت و وبلاگ
  • افزایش ترافیک سایت و وبلاگ
  • افزایش ترافیک سایت و وبلاگ
  • سرگرمی تفریحی بینگفا
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • بدو دانلود
  • کاریکاتور
  • عکس جدید
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    سایت ما چجوریه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2647
  • کل نظرات : 167
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,194
  • باردید دیروز : 1,107
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,194
  • بازدید ماه : 8,450
  • بازدید سال : 46,057
  • بازدید کلی : 198,430
  • کدهای اختصاصی
    سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ

    ابزار وبمستر

    مشاهده صفحه

    متحرک کردن عنوان وب

    ابزار هدایت به بالای صفحه