loading...
مجله تفریحی و سرگرمی و علمی(با خنده وارد شوید)
عضویت در وب

جهت عضویت در سایت کلیک کنید
جهت عضویت در سایت کلیک کنید
به علت به روز بودن از صفحات دیگر نیز بازدید کنید

محمدرضا بازدید : 35 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

مروری بر گوشی هوشمند "موتو جی" موتورولا

عرضه جهانی موتو جی موتورولا شروع شد و انتظار می رود فروش خوبی را به دلیل ارزان تر بودن،قوی تر بودن در مقایسه با مدل های مشابه، حداقل در امریکا داشته باشد.

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گوشی هوشمند موتو جی

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گوشی هوشمند موتو جی

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گوشی هوشمند موتو جی

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گوشی هوشمند موتو جی

 

موتو جی موتورولا
گوشی هوشمندی که از هم رده های خود سرتر بوده و ارزان تر است

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گوشی هوشمند موتو جی

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گوشی هوشمند موتو جی

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گوشی هوشمند موتو جی

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گوشی هوشمند موتو جی

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گوشی هوشمند موتو جی

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گوشی هوشمند موتو جی

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گوشی هوشمند موتو جی

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گوشی هوشمند موتو جی

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گوشی هوشمند موتو جی

 

نکته قابل توجه و قابل مقایسه، پرفورمنس بالای این دستگاه در مقایسه با گوشی های برتر از خود است  که در بنچمارک زیر آن را مشاهده می کنید.

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گوشی هوشمند موتو جی

 

در حالی که گوشی های اندرویدی مانند اچ تی سی وان، ال جی جی 2 و گلکسی اس 4 نمایشگرهای 1080 پیکسلی را راهی بازار کرده اند، شاید عرضه موتو جی موتورولا با 720 پیکسل کمی مایوس کننده به نظر برسد!

 

اما این نمایشگر گوریلا گلس سه داشته و ضد خش و ضربه تعریف شده و از بسیاری از گوشی های موجود شارپ تر و شفاف تر است.

 

صفحه آن 4.5 اینچی بوده و به ازای هر اینچ 329 پیکسل دارد. (به نوعی می توان گفت از نکسوس 4 بالاتر است و با نکسوس 5 445 پیکسلی در هر اینچ با صفحه 4.95 اینچی رقابت می کند)

 

پردازنده 1.2 گیگاهرتزی از نوع اسنپ دراگون 400  و تراشه گرافیکی آدرینو 305 با یک گیگ رم دارد.

 

سیستم عامل دستگاه اندروید 4.3 جلی بین بوده و در ژانویه 2014 دارندگان گوشی می توانند سیستم عامل خود را به کیت کت یا نسخه 4.4 ارتقاء دهند.

 

دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی بوده و ویدئوی ان 720 ضبط می کند. دوربین دوم نیز 1.3 مگاپیکسلی است.

حافظه داخلی 8 و 16 گیگ بوده و متاسفانه اسلات برای اضافه کردن حافظه ندارد.

 

باطری دستگاه نیز 2070mAh بوده و موتورولا مدعی است 30 درصد بیشتر از آیفون 5S زمان مکالمه دارد و این در حالی است که اتصالات LTE‌ نداشته و فقط با نسل سوم کار می کند و شاید به همین خاطر خیلی باطری خور نباشد!

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گوشی هوشمند موتو جی

 

نسخه 8 گیگی آن 179 دلار و نسخه 16 گیگی نیز 199 دلار تعیین شده است و بدلیل قیمت مناسب اش، ممکن است طبقه خریداران متوسط را شب کریسمس (با رنگ های زیبا و متنوع ) به خود جلب کند.
اخبار تکنولوژی - خبرآنلاین

 

محمدرضا بازدید : 34 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

تعویض کردن صفحه نمایش گوشی برای افرادی که عادت دارند گوشی خود را خراب کنند، زیاد اتفاق می‌افتد و اگر نحوه‌ی کار را بلد باشند در هزینه‌هایشان خیلی صرفه جویی می‌شود. در این مقاله روند تعویض صفحه نمایش را بررسی می‌کنیم.

 

اولین قدم برآورد هزینه‌ها
اگر قطعات لازم برای تعمیر صفحه نمایش موجود باشد و البته گوشی آسیب‌های دیگری ندیده باشد، می‌توان این کار را شخصاً انجام داد. اما در نظر گرفتن هزینه‌ی قطعات بسیار مهم است. شاید هزینه‌ی تعمیر در حد خرید یک گوشی ارزان باشد. مسائل مهم دیگری مثل از دست دادن اطلاعات مهم هم مطرح است، به علاوه برای خرید گوشی جدید باید کمی تحقیق کنید و مدتی بدون گوشی بمانید.

 

در این مورد تصمیم با شماست، گوشی جدید تهیه کنید یا گوشی قدیمی را تعمیر کنید.

 

\"تعویض

 

پیدا کردن صفحه نمایش برای گوشی خراب شده
کجا می‌توان صفحه نمایش یدکی پیدا کرد؟ اگر در کشورهای دیگر بودیم به eBay سری می‌زدیم ولی در ایران باید سراغ مکان‌هایی برویم که پر از مغازه‌های گوشی فروشی هستند. شاید در این میان مکان‌هایی برای تعمیرات و خدمات مربوط به گارانتی گوشی پیدا کنیم و آنجا یک صفحه نمایش جدید تهیه کنیم.
توجه کنید که قطعه‌ای که می‌خرید درست مربوط به گوشی خودتان باشد و همه چیز را خوب چک کنید.

 

\"تعویض

 

وسایل مورد نیاز
ممکن است صفحه نمایش یدکی به همراه چند ابزار مورد نیاز فروخته شود. معمولاً برای باز کردن یک گوشی به وسایلی مثل پیچ‌گوشتی، پیچ‌گوشتی ترکس، انبرک (ترجیاً پلاستیکی یا کربنی)، چند تراز کوچک با لبه‌های باریک و تیز و در نهایت یک مضراب گیتار! نیاز داریم.

 

هر یک از این ابزارآلات مذکور به شکل‌های مختلف در باز کردن یک گوشی به کار می‌روند. معمولاً چند پیچ زیر باتری وجود دارد که برای جدا کردن بدنه باید باز کرد. ابزارهای اشاره شده هزینه‌ی زیادی ندارد ولی اگر می‌خواهید هزینه کمتر شود می‌توانید از پره‌های چرخ دوچرخه استفاده کنید، سرشان را تیز کنید و ابزار بسازید!

 
اساس کار در تعویض صفحه نمایش گوشی
اولین روش برای آشنایی با نحوه‌ی تعویض صفحه نمایش یک گوشی مراجعه به وب‌سایتYouTube است، شاید یک راهنمایی دقیق ویدیویی برای انجام این کار پیدا کنید. معمولاً یک گوشی از چندین لایه سخت‌افزاری ساخته شده که باید به دقت باز شوند تا تعویض صفحه نمایش انجام شود. در مورد یک گوشی خاص مراحل را شرح می‌دهیم.

 

\"تعویض

 

باز کردن گوشی
اولین کار برداشتن کاور (پوشش) پشت گوشی است (البته اگر ممکن باشد) و بعد از آن نوبت به برداشتن باتری می‌رسد. پیچ‌های زیر باتری را پیدا می‌کنیم، ممکن است کنار پورت USB یا زیر لیبل‌ها واقع شده باشند. مثلاً در تصویر زیر می‌بینید که در گوشی Nokia Lumia 800 در کنار پورت USB یک پیچ واقع شده است.

 

\"تعویض

 

باز کردن گوشی معمولاً با استفاده از چند تراز کوچک صورت می‌گیرد، ممکن است پیچ‌هایی هم در جاهای مختلف پیدا کنید که باید باز شوند.

 

مراقب کابل‌های نوار شکل باشید، مثلاً در شکل زیر یکی از این کابل‌ها نشان داده شده است:
باید اینگونه کابل‌ها به آرامی از کانکتورهای مربوطه جدا شوند. باید بسیار مراقب باشید چرا که این کابل‌ها حساس هستند و اگر آسیب ببینند تعمیر گوشی بسیار مشکل می‌شود.

 

\"تعویض

 

جدا کردن صفحه نمایش
جدا کردن دیجیتایزر از صفحه نمایش معمولاً مشکل نیست و با جدا کردن کابل نواری جدا می‌شود. البته صفحه نمایش و دیجیتایزر در بسیاری از گوشی‌های مدرن امروزی، با هم ترکیب شده‌اند.

 

به هر حال تا اینجای کار باید بخش جلوی گوشی و صفحه نمایش شیشه‌ای را جدا کرده باشید. برای جدا کردن شیشه باید از سشوار یا تفنگ حرارتی استفاده کنید تا چسب شل شود. ممکن است برای تعویض به چسب جدید نیاز پیدا کنید.

 

تعویض چسب و وصل کردن صفحه نمایش جدید
چسب را می‌توانید به صورت رول‌های بسیار باریک بخرید. در واقع چسب مورد نظر یک نوار چسب دوطرفه است، اگر چنین چسبی در اختیار داشتید می‌توانید آن را به صورت نوار‌های خیلی باریک (مثلاً ۱ میلی متری) درآورید.

 

چسب را باید روی قاب گوشی اعمال کنید نه روی شیشه، وقتی چسب را اعمال کردید، نوار محافظی که روی چسب دو طرفه زده شده را جدا کنید و صفحه نمایش را محکم در جای خود قرار دهید.


کابل را به درستی متصل کنید
حالا باید کابل‌های مربوطه را به درستی متصل کنید و احتمالاً قفل نمائید و گوشی را سرهم کنید. لایه لایه گوشی را اسمبل کنید، قطعات را درست در جای خود قرار دهید. دقت کنید که هیچ کابل یا پیچی جا نماند! در نهایت گوشی را تست کنید و پیچ‌های نهایی را محکم کنید.

 

\"تعویض

 

نتیجه‌گیری
تعویض صفحه نمایش کار چندان مشکلی نیست اما توجه کنید که این کار احتمالاً باعث باطل شدن گارانتی می‌شود. به توصیه‌های نویسنده توجه کنید و علاوه بر این بنده شخصاً پیشنهاد می‌کنم در طول باز کردن گوشی از قطعات داخلی و چیدمان دقیقشان عکس بگیرید که بعدا برای سرهم کردن، دچار سردرگمی نشوید و قطعه‌ای اضافه نیاید!

 

محمدرضا بازدید : 27 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

\"تنظیمات

حتما تا به حال یک بار از بازی های فلش استفاده کرده اید. بازی هایی که ممکن است تحت وب اجرا شوند. حتی اگر توجهی هم به این موارد نکرده اید، امکان ندارد که یک بار هم با فلش مواجه نشده باشید. چون فلش در اکثر وبسایت های اینترنتی وجود دارد. مثلا برای پخش ویدئو یا موزیک. حتی تبلیغات هم از طریق فلش پخش می شوند.

اما در دنیای موبایل قضیه به شکلی دیگری رقم می خورد. چون دو سیستم عامل بزرگ دنیای موبایلی یعنی اندروید و آی.او.اس به صورت پیشفرض از فلش استفاده نمی کنند. چون فلش به آسیب پذیری های زیادی متهم است و همچنین منابع زیادی را مصرف می کند و این کار باعث زودتر خالی شدن باتری دستگاه شما می شود.

شرکت ادوبی هم تصمیم گرفته که دیگر زیاد روی نسخه های مخصوص موبایل فلش پلیر کار نکند. اما این بدان معناست که استفاده از محتوایی که در وبسایت ها توسط فلش پخش می شود، امکانپذیر نخواهد بود. حتی دستگاه های اندرویدی جدید هم بدون فلش پلیر عرضه می شوند.

اما امروز قصد داریم به شما روش هایی را نشان دهیم که با استفاده از آن بتوانید از فلش هم در دستگاه اندرویدی تان استفاده کنید. گرچه ممکن است گاهی اوقات با محدودیت های مواجه شوید، ولی باز هم بهتر از نداشتن دسترسی کامل به محتوای فلش در وبسایت ها است.

 

نصب فلش رو اندروید
اگر به وبسایت گوگل پلی بروید، مشاهده خواهید کرد که دیگر فلش پلیر روی آن وجود ندارد. این بدان معناست که باید فلش پلیر را از سایت های دیگر دانلود کنید.

وبسایت ادوبی صفحه ای دارد که لیستی از تمام نسخه های فلش پلیر را در اختیار شما قرار می دهد. در صورتی که بخواهید می توانید هر نسخه ای از آن را دانلود کرده و روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. البته توجه داشته باشید که وبسایت ادوبی به کاربرانی که با آی پی ایران وارد سایت شوند، اجازه دانلود نخواهد داد. پس می توانید از لینک پایان مطلب که بدون تحریم می باشد استفاده کنید. پس از دانلود فلش پلیر باید فایل APK آن را به دستگاه منقل کنید.

نکته: در صورتی که بخواهید برنامه ای را از خارج از گوگل پلی نصب کنید، باید ابتدا گزینهUnknown sources را درتنظیمات اندروید فعال کنید. برای این منظور باید به قسمت تنظیمات اندروید رفته و سپس بخش Security بروید. اکنون در قسمت Device administrator گزینه Unknown sources را فعال کنید. حالا می توانید فایل APK فلش پلیر را اجرا کنید تا مراحل نصب برای شما نمایش داده شود.

 

\"تنظیمات

 

روش استفاده فلش در اندروید

پس از طی کردن مراحل بالا، اکنون فلش پلیر روی دستگاه شما نصب شده است. اکنون باید برنامه ای را پیدا کنید که بتوانید با آن از فلش پلیر استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که همه مرورگرها از پلاگین فلش در اندروید پشتیبانی نمی کنند. پس باید یک مرورگر سازگار با فلش پیدا کنید. در حال حاضر بهترین مرورگری که سازگاری خوبی با فلش دارد، فایرفاکس می باشد. نسخه اندرویدی فایرفاکس را می توانید از لینک پایان مطلب دریافت کنید.

 

اکنون باید فلش را فایرفاکس فعال کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را طی کنید.
۱- منوی فایرفاکس را تپ کرده و گزینه Settings را انتخاب کنید.
۲- در بخش تنظیمات فایرفاکس به قسمت Plugins بروید.
۳- اکنون می توانید پلاگین های مورد نظرتان را فعال یا غیر فعال کنید. در این بخش باید پلاگین فلش را انتخاب کرده و گزینه Enable را فعال کنید. البته می توانید از قابلیت Tap to play نیز استفاده کنید. با انجام این کار فلش به صورت اتوماتیک در صفحات وب لود نمی شود. برای فعال کردن آن باید در صفحات وب آن را تپ کنید تا فعال شود. اگر از اینترنت موبایل استفاده می کنید، پیشنهاد می کنیم که گزینه Tap to play را فعال کنید. چون در صرفه جویی اینترنت بسیار موثر خواهد بود.

 

\"تنظیمات

 

همه چیز آماده است می توانید از فلش در وبگردی های خود استفاده کنید. البته یک نکته دیگر هم مانده است که باید به آن توجه کنید.

 

اکثر وبسایت ها به شما این اجازه را خواهند داد که از محتوای فلش شان استفاده کنید. اما برخی وبسایت ها متوجه می شوند که شما با استفاده از یک مرورگر موبایلی در حال مرور وبسایت شان هستید و امکان استفاده از فلش را از شما سلب می کنند. این تشخیص مرورگر شما نیز با استفاده از user agent مرورگرتان انجام می شود. پس با افزونه phony را روی مرورگر خود نصب کنید تا بتوانید یوزر ایجنت را از mobile به دسکتاپ تغییر دهید و امکان استفاده از فلش را در وبسایت های فوق الذکر داشته باشید.

 

محمدرضا بازدید : 36 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

 

سرعت اینترنت موبایل خود را افزایش دهید

 

 

 

 

سیستم عامل آندروید, ارتباط اینترنتی

 

سرعت اینترنت موبایل خود را افزایش دهید

 

Network Speed Booster نرم افزاری حرفه ای برای سیستم عامل آندروید می باشد که به شما کمک می کند تا بتوانید سیگنال های دریافتی از طریق دستگاههای بی سیم اینترنتی را بهتر و با کیفیت بالاتری دریافت نمایید.
این نرم افزار کانکشن های شما با برج های مخابراتی ومراکز به اشتراک گذاری ارتباط اینترنتی را بهبود بخشیده و باعث افزایش سرعت اینترنت شما می شود.شما می توانید با استفاده از نصب این نرم افزار در سرعت مرور سایتهای اینترنتی بهبود بسیار قابل توجهی ایجاد کنید که لذت وب گردی را برای شما ۲ چندان خواهد کرد.
این نرم افزار به شما کمک می کند تا با امن شدن کانکشن های شما و افزایش کیفیت ارتباط اینترنتی شما بتوانید از بازیها و برنامه های اینترنتی استفاده کنید و از انها لذت ببرید.

 

از ویژگی های کلیدی نرم افزار:
- بهبود قابلیت دریافت سیگنال های برج های مخابراتی و ….
- افزایش سرعت اینترنت و لود صفحات
- ایمن کردن کانکشن های اینترنتی با برج های مخابراتی
- بهبود قابلیت مکالمه شما
- افزایش مسافت دریافتی سیگنال های رادیویی
- قابلیت های مخصوص ارتباطات اینترنتی و تلفنی در موارد مختلف مانند هواپیما
- بسیار ویژگی های دیگر….
لینک دانلود:

 

http://www.lorddownload.com/?p=5293

محمدرضا بازدید : 28 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

عرفی بهترین گوشی های هوشمند آندرویدی

بهترین گوشی های آندرویدی,گوشی هوشمند

معرفی بهترین گوشی های آندرویدی/ ادیشن ماه می ۲۰۱۳
اگر دنبال تعویض گوشی هوشمند خود هستید، و بدنبال گوشی مبتنی بر آندروید هستید؛ توجه شما را به بهترینهای بازار در ماه می 2013 جلب می کنیم که در دستان سازندگانی چون اچ تی سی ،گوگل، موتورولا و سامسونگ است:
HTC One

بهترین گوشی های آندرویدی,گوشی هوشمند

گوشی هوشمند قدرتمند که با گلکسی اس 4 سامسونگ، رقابت تنگاتنگی دارد. سی پس یوی آن مانند گلکسی اس 4 ، کوآلکوم اسنپدراگون 600 است که دو گیگ رم داشته و نمایشگر 1080 پیکسل در خود جای داده است.بدنه آلومینیوم اچ تی سی وان، این گوشی را بسیار شیک نشان می دهد.(بر عکس گلکسی اس 4 که از پلاستیک ساخته شده است)
سیستم عامل آندروید 4.2 یا همان جلی بین روی آن نصب شده که با اینترفیس اچ تی سی سازگار داده شده است.پردازنده آن کوآلکوم 1.7 گیگاهرتزی است و نمایشگر 4.7 اینچی سوپر ال ای دی داشته و 468ppi است که شارپ بودن تصویر و با کیفیت تر شدن نمایشگر را در بر گرفته است. دو دوربینه بوده و یکی 4 مگاپیکسل و دیگری 2.1 مگاپیکسل تعبیه شده است. حافظه داخلی نیز 32/64 گیگ است.
Samsung Galaxy S4

بهترین گوشی های آندرویدی,گوشی هوشمند

دومین فرزند از سری گلکسی اس ها است که در قاب پلاستیکی راهی بازار شده است.
کاربران بسیاری با دیده حقارت به این گوشی نگاه می کنند، چرا که انتظارات کاربران را براورده نکرده و گفته شده در قد و قواره تبلیغات سامسونگ برای این گوشی نبوده است. جلی بین 4.2 آندروید دارد. کوآلکوم 1.9 گیگاهرتزی داشته (در برخی بازارها 1.6 گیگاهرتز اوکتاکور عرضه شده است).
نمایشگر 5 اینچی AMOLED با 441pi دارد و دو دوربینه 13 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسلی ساخته شده است. در حجم 16/32/64 گیگ با میکرو اس دی ساخته شده است.

Google Nexus 4

بهترین گوشی های آندرویدی,گوشی هوشمند

نکسوس 4 گوشی هوشمندی است که گوگل فکر می کند آندروید باید روی آن سوار باشد. یک نکته اینکه LTE روی آن وجود ندارد، هر چند مودم مخصوصی را در خود جای داده است. ال جی سازنده این گوشی برای گوگل است و روی آن جلی بین 4.2 سوار شده است.(منوهای مخصوص برای آن توسط گوگل برای جلب مشتری طراحی شده است)
پردازنده موسوم به 4 هسته ای Krait با سرعت 1و5 گیگاهرتز دارد. نمایشگر 4.7 اینچی WXGA IPS دارد. دو دوربینه بوده که یکی 8 مگاپیکسل و دیگری 1.3 مگاپیکسل است. حافظه داخلی 8 و 16 گیگی دارد.
Motorola Razr i

بهترین گوشی های آندرویدی,گوشی هوشمند

گوشی هوشمند موتورولا بنام ریزر آی است که گوشی محکم و استواری در بازار محسوب می شود. دو فناوری DuPont Kevler fibre و گوریلا گلس شیشه ای برای اسکرین، این گوشی را قابل قبول کرده است.

نکته مهم دارا بودن اس دی کارت برای اضافه کردن حافظه است که نکسوس فاقد آن است. آندروید آیس کرم ساندویچ نسخه 4.0 دارد. پردازنده اینتل اتم دو گیگاهرتز از نوع z2460 دارد. نمایشگر 4.3 اینچی Super AMOLED دارد. 8 مگاپیکسل دوربین اصلی و دوربین جلوی ضعیف VGA دارد. حافظه داخلی آن نیز 8 گیگابایت است.
Samsung Galaxy Note II

بهترین گوشی های آندرویدی,گوشی هوشمند

برای کاربرانی که دست بزرگ دارند، ساخته شده است که داخل جیب بزرگشان هم جا شود!
با قلم S عرضه شده تا مپی متون و کراپ کردن عکس و ... به راحتی انجام شود. جلی بین 4.1 داشته و با پردازنده 1.6 گیگاهرتزی چهار هسته ای عرضه شده است.

صفحه 5.5 اینچی از نوع اچ دی AMOLED دارد. دو دوربینه بوده که یکی 8 و دیگری 1.9 مگاپیکسل است. حافظه داخلی 16/32/64 تعریف شده و اسلات میکرو اس دی نیز به آن می خورد.
Motorola Droid Razr Maxx HD

بهترین گوشی های آندرویدی,گوشی هوشمند

یکی از بهترین های بازار در ماه می است که از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری در تاپ است.مهمترین ویژگی آن باطری پر قدرت 3300mAh است که 32 ساعت جواب می دهد و در کنار نمایشگر 4.7 اینچی قدرت زیادی به کاربر هنگام کار می دهد.
دو فناوری DuPont و گوریلا گلس در آن بکار رفته که ضمن سخت کردن بدنه مقاوم آن، زیبایی نظامی مانندی نیز به آن می دهد. ضد آب بوده و در برابر فشار آب مقاوم است.

آندروید آیس کرم ساندویچ یا همان 4.0 روی آن نصب است. پردازنده دستگاه دو هسته ای 1.5 گیگاهرتز است و نمایشگر 4.7 اینچی 720 پیکسلی دارد. دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و دوربین جلو نیز 1.3 مگاپیکسل است. ویدئوی آن 1080 ضبط می کند و 32 گیگ حافظه داخلی دارد.همچنین اسلات برای اضافه کردن حافظه دارد.
Samsung Galaxy S3

بهترین گوشی های آندرویدی,گوشی هوشمند

گلکسی اس 3 سامسونگ یکی از بهترین های بازار آندرویدی است که علی رغم ورود اس 4، همچنان طرفدار دارد. آندروید آیس کرم ساندویچ 4.0 داشته و نمایشگر آن 4.8 اینچی است. پردازنده کرایت دو هسته ای 1.5 گیگاهرتزی داشته و دو دوربین 8 و 1.9 مگاپیکسلی دارد.حافظه 16/32 گیگی داشته و اسلات برای اضافه کردن حافظه دارد.

 

محمدرضا بازدید : 26 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

عکاسی با موبایل در نور کم

دوربینهای دیجیتال, دوربین های عکاسی, لنز دوربین

جشن تولد، مهمانی‌های خانوادگی، جشن سال نو و بسیاری از موارد دیگر از جمله مراسمی است که اغلب سوژه‌هایی برای عکاسی بیاد ماندنی به‌شمار می‌روند.

 

متاسفانه یکی از مشکلاتی که هنگام عکاسی در این لحظات به چشم می‌خورد، نور کم محیط و بی‌کیفیت بودن عکس‌های نهایی است؛ بویژه اگر این عکس‌ها با دوربین تلفن‌های همراه گرفته شود.

 

همان‌طور که بسیاری از شما می‌دانید برای عکسبرداری در محیط‌های کم نور باید مدت زمان بیشتری را به مراحل آشکارسازی تصویر (exposure) توسط دوربین اختصاص داد. صرف این زمان طولانی موجب می‌شود در پی کوچک‌ترین حرکت سوژه موردنظر یا لرزش دوربین در دستانتان، عکس تار و محو شود. در صورتی‌که عملیات آشکارسازی در مدت زمان کوتاهی صورت بگیرد نیز نور کم محیط موجب می‌شود سوژه‌های شما بخوبی در تصویر مشخص نباشد و محیط عکس تاریک شود.

 

اگر دوست دارید مانند یک عکاس حرفه‌ای تصاویری با بالاترین کیفیت را در محیط‌های کم‌نور تهیه کنید باید ابتدا دوربین خود را از حالت اتوماتیک خارج کرده سپس با توجه به نکات زیر، عکسبرداری از سوژه‌های موردنظرتان را انجام دهید.

 

ارتقای سطح ایزو
تنظیمات ایزو (ISO) در دوربین، به شما این امکان را می‌دهد میزان حساسیت دوربین به نور را مشخص کنید. هرچه ایزو بیشتر باشد، دوربین سریع‌تر می‌تواند محیط مقابل خود را در نور موجود مشاهده کند. بنابراین شما می‌توانید با افزایش میزان ایزو، عکس‌های خود را در مدت زمان سریع‌تری تهیه کرده و تاری ناشی از حرکت سوژه یا تکان خوردن دوربین در دستانتان را به حداقل برسانید.

 

شاید با دانستن این نکته فکر کنید همه‌چیز تمام است و با افزایش سطح ایزو می‌توان براحتی در هر محیط کم‌نوری به عکاسی پرداخت. توجه داشته باشید افزایش سطح ایزو موجب افزایش نویز در تصویر شما می‌شود، بخصوص اگر تصویر شما دارای بخش‌هایی با رنگ ثابت باشد، این نویزها می‌تواند به‌‌صورت بافت‌هایی از نقاط رنگی روی تصاویر شما ظاهر شود. پس باید توجه داشته باشید سطح ایزو را تا حدی افزایش دهید که کمترین نویز در عکس‌های شما مشاهده شود. بسیاری از دوربین‌های امروزی این قابلیت را دارند که تصاویر با کیفیتی را تا حداقل سطح 800 ایزو در اختیار شما قرار دهند.

 

به‌کارگیری HDR
عکسبرداری در حالت HDR به شما این امکان را می‌دهد توازن قسمت‌های تاریک و روشن را برقرار کرده و عکس نهایی را با نور یکنواخت در تمام قسمت‌ها در اختیار بگیرید. در این حالت دوربین شما دو یا سه عکس متوالی را با آشکارسازی‌های متفاوت تهیه کرده و از ترکیب آنها با یکدیگر، جزئیات روشن‌ترین و تاریک‌ترین نقاط تصویر را دریافت می‌کند. در ادامه با بررسی اطلاعات به‌دست آمده، تصویر نهایی را اصلاح کرده و عکسی با کیفیت مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

باتوجه به تهیه چند عکس متوالی در این روش باید دقت داشته باشید سوژه‌های شما هنگام عکسبرداری حرکتی نداشته باشد. این حالت را برای عکس‌های دسته‌جمعی و عکسبرداری از مناظر به شما پیشنهاد می‌کنیم.
قابلیت (HDR (high dynamic range در نرم‌افزار بسیاری از تلفن‌های همراه در بخش Settings یا Camera Scenes قابل مشاهده است.

 

استفاده از زمان‌سنج
شاید شما نتوانید لرزش دست‌هایتان را هنگامی که دوربین به دست می‌گیرید مهار کنید، اما انجام این کار برای میز یا سه‌پایه دوربین بسیار آسان است. پس اگر سطح ایزو را ارتقا داده‌اید یا قابلیت HDR را فعال کرده‌اید و می‌خواهید لرزش دستانتان را نیز به صفر برسانید، می‌توانید دوربین را روی یک میز قرار دهید یا از سه‌پایه دوربین کمک بگیرید. همچنین برای جلوگیری از لرزش دوربین هنگام فشار دادن دکمه شاتر می‌توانید زمان‌سنج دوربین را برای عکسبرداری خودکار در بازه‌های زمانی 5 تا 30 ثانیه فعال کنید.

 

استفاده بهینه از فلاش
شاید بسیاری از کاربران فکر کنند استفاده از فلاش در هر شرایطی موجب افزایش کیفیت عکس‌ها می‌شود، اما این طرزفکر کاملا غلط است. استفاده از فلاش در همه شرایط افزایش کیفیت تصویر را به‌دنبال ندارد. گاهی اوقات تهیه یک عکس در محیط کم‌نور غیرممکن است و در چنین شرایطی باید از فلاش کمک بگیرید. چنانچه در این موارد به سوژه نزدیک شده و فلاش نیز زده شود، عکس نهایی شما غیرطبیعی بوده و نور بسیاری روی سوژه شما مشاهده می‌شود. توجه داشته باشید برای عکسبرداری در این شرایط باید پس از فعالسازی فلاش، کمی از سوژه موردنظرتان فاصله گرفته تا نور فلاش در محیط پخش شود. با این کار نور فلاش به‌طور یکنواخت به سوژه رسیده و عکس نهایی از کیفیت قابل قبولی برخوردار خواهد بود.

 

عضویت در وب
جهت عضویت در سایت کلیک کنید

جهت عضویت در سایت کلیک کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • تبادل لینک و بنر
  • شهرداری نوش اباد
  • دانلود صمد ممد
  • تبادل لینک و بنر
  • دانلود
  • دانلود
  • ساعت مچی
  • ساعت مچی
  • ساعت مچی
  • ساعت مچی
  • الکترو مگ
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • آسمون کاغدی
  • تهران موزیک
  • در هم بر هم
  • تبادل لینک هوشمند و رایگان
  • عاشقانه ها
  • شرکت نویان سحر پایدار
  • مدل لباس
  • فیسبوک ایرانی
  • کسب در آمد
  • فیسبوک فارسی
  • . . . تنهایی . . .
  • تهران موزیک
  • شاید برای تو،شاید برای دلم
  • Alone boy2
  • فول البوم
  • blue4music |بروز ترین مرجع موزیک و ویدیو
  • کسب درآمد هر ای پی 57 ریال شمارش دقیق
  • بزرگترین سایت دانلود فیلم و اهنگ
  • بیا 2 دانلود
  • نمونه سوال امتحانی
  • سرگرمی اس ام اس سند
  • کسب درآمد هر ای پی 57 ریال
  • سرگرمی
  • باران موزیک
  • طنز و عاشقونه و دیدنی با ما
  • طنز و عاشقونه و دیدنی با ما
  • تاس دانلود
  • ایران کیدذ
  • عکس های خفن خفن سرا
  • پیامک من|آرشیوی از بهترین پیامک ها
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • وی بی اف دانلود | شارژ رایگان
  • رپ صدا | بزرگترین سایت رپ | دانلود جديد
  • مدیا
  • پیشبینی فوتبال تست خزر
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • پاتوق سرای شما♥
  • اس ام اس جدید
  • دانلود سوال پيام نور + اخبار پيام نور
  • کسب درامد باورنکردنی
  • سایت تفریحی سرگرمی یــــــوک!!!
  • افزایش ترافیک سایت و وبلاگ
  • افزایش ترافیک سایت و وبلاگ
  • افزایش ترافیک سایت و وبلاگ
  • افزایش ترافیک سایت و وبلاگ
  • افزایش ترافیک سایت و وبلاگ
  • سرگرمی تفریحی بینگفا
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • بدو دانلود
  • کاریکاتور
  • عکس جدید
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    سایت ما چجوریه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2647
  • کل نظرات : 167
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 83
  • بازدید امروز : 284
  • باردید دیروز : 238
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 959
  • بازدید ماه : 2,742
  • بازدید سال : 40,349
  • بازدید کلی : 192,722
  • کدهای اختصاصی
    سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ

    ابزار وبمستر

    مشاهده صفحه

    متحرک کردن عنوان وب

    ابزار هدایت به بالای صفحه