loading...
مجله تفریحی و سرگرمی و علمی(با خنده وارد شوید)
عضویت در وب

جهت عضویت در سایت کلیک کنید
جهت عضویت در سایت کلیک کنید
به علت به روز بودن از صفحات دیگر نیز بازدید کنید

محمدرضا بازدید : 32 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

خاطرات خنده دار

طرف اومده تو سایت دانشگاه اسم و مشخصات و رشتشو نوشته... بعدشم نوشته امروز صب من خونه نبودم از دانشگاه زنگ زدن الانم هرچی دانشگاه رو میگیرم کسی جواب نمیده....میخواستم ببینم با من کاری داشتین؟؟؟
ینی دراین حد سطح علمی دانشگاه ها بالا رفته :|

فرستنده : active

فک کنم این کار فقط از بابای من برمیاد که هرشب قرص دیابتشو با نوشابه بخوره....
اگرم نوشابه نباشه اصلا قرصاشو نمیخوره :|
خیلی هم شیک و مجلسی کل علم پزشکی رو زیر سوال میبره!

فرستنده : active

با یکی از بچه ها رفتیم که xboxفوتبال بازی کنیم خلاصه 5 تا بازی کردیم قرار شد بازی اخرو هر کی شکست خورد اون هزینیه بازی هارو بده خلاصه ما که چهارتای اولی رو باختیم تا رسیدیم به بازی اخر رفیقم اسپانیا گرفت من می دونستم که دیگه باختم. رفتم اسرائیل گرفتم هیچی دیگه رفیق من به احترام مردم غزه کشید کنار ما برنده شدیم 
یعنی همچین موجود خبیثی هستیم ما

فرستنده : δhαΨαη

آقا چندسال پیش بابابزرگ من تو بیمارستان بستری بود مشکل ریه داشت از بیمارستان زنگ زدن گفتن آقا دیگه آخراشه بیاد با پدرتون وداع کنید مام ایل طایفه جمع شدیم ریختیم تو بیمارستان آقا تا رسیدیدم دم اتاقی که بابابزرگم توش بستری بود یه تخت اووردن بیرون روش ملافه سفید کشیده بودن مُرده بود خاله ها دایی های منم اون صحنه رو دیدن جیییییغ داااااااااد شروع کردن به گریه کولی بازی درمیووردن پرستارام هی میگفتن خانم آقا اینجا بیمارستانه ها!!!
خاله هام: بــــــــــــــابــــــــــــــا آی بابا بی بابا شدیم ای خدااااااااااااااااا جیغغغغغغغغغغ چنگ مینداخت تو صورتش
دائیم: بابا چرا ما رو تنها گذاشتی دستشم گذاشته بود رو صورتش تریپ غمگین برداشته بود
دائیی بزرگم: بابا بابا کمرم شکست هی وای هی وای 
ما نوه هام که منبع احساسات وایستاده بودیم کنار دیوار 
یه لحظه یه صدای همراه با ناله و نامفهوم میومد از تو اتاق منو پسرخالم نیگا کردیم دیدیم بابابزرگم هی میگه پدرسگا من اینجام میگم من اینجاااااام دلم خوشه بچه دارم کره خر تحویل جامعه دادم
حالا بیا به اینا بفهمون که باباتون زنده اس 
پسرخالم:دایی آقاجون زنده اس اوناها ... دایی(با گریه):دلداری فایده نداره خودم دیدمش دیگه رفت
پسرخالم:خاله آقاجون زنده اس بخدا... خاله: ای خدااااااااااااااااااااااااااا بی بابا شدم 
پرستارام که افتاده بودن زمین دیگه خنده نمیذاشت که به اونا توضیح بدن
پسرخالم کُفری شد دست داییمو گرفت کشید برد تو اتاق گفت بیا اینم بابات 
خلاصه قضیه رو فهمیدن و تموم شد بابابزرگم میگفت من واسه حفظ ابروی خودمم که شده حالا حالاها نمیمیرم. دو سال بعد فوت شد خدا رحمتش کنه!!! 

فرستنده : peransese4jok

سرکلاس بودیم ،،هنوز استاد نیومده بود ،، داشتیم میرقصیدیم جاتون خالی ،، که یه دفه استاد اومد،، باهزار تا زور التماسش کردیم که ببخشه ،، آقا راضی شد گفت بشینین،، که یهو گوشیم زنگ خورد اینم صداش : قاچاقچی انبار میزنه ،، سپیده جانوم ،، عجب کیو کیوییه سپیده جانوم ،، همه رو جو گرفت ،، شروع کردن رقصیدن ،استاد گفت پاشین گمشین بیرون
حالا چند تا پیام واسم اومد از طرف دوستان به شرح زیر : 
1_ دوس دخترم: خاک تو سرت آبرومو بردی ،،،
2... اون دختره که تازه مخشو زدم : دیگه نه اس بده نه بزنگ بای
3..پوریا : عجب آهنگی بود ناموسن بفرسش بیاد ،؟؟؟ 
4،،ایرانسل: اعتبار آهنگ پیشواز شما به پایان رسیده ،، خخخخخ
اینم زندگیه ما داریم ؟ مگه آهنگ زنگم بده ؟؟؟ من بالا بالا میخااااااام؟


خاستم سربه سر مادرم بذارم ،، بهش گفتم مامان منم بالا بالا میخام
انتظار داشتم بگه ،، باشه بابا ،، بالا بالا ،، بالا
اول یکی خابوند تو گوشم ،، بعد گفت پاشو کره خر خودتو جمع کن ،، وخی برو 4 تا نون بگیر،،؟؟


رفتم مسافرت.خونه دوستم بودم. میخواستم نماز بخونم.
پرسیدم قبله کدوم طرفه؟
باباش: باید به طرف پنجره ها وایسی.
مامانش : نه بابا، این طرفیه.
برادر بزرگش : مامان فکر کنم اشتباه می کنی باید اون طرفی باشه ها.
خودش : من که هنوز به سن تکلیف نرسیدم.(توجه کنید 28 سالشه)
گودزیلاشون : برای خونه ی ما قبله نساختن! اما توی نمازخونه ی مدرسه مون به سمت زمین بسکتباله!!!!
من دیگه هیچ حرفی ندارم!

فرستنده : آَشنا

Amir.a.m.21. My name is Khan
دوستان.. كيا با جن برخورد داشتن وخاطره اي دارن؟؟
ميشه بنويسين تا من و بقيه دوستان بيشتر از جن بدونيم؟
تا حالا شده ك تـــــو خواب صداتون بگيره و بخواين بُدُووين ولي نميتونين و مثل فلجا در و ديوارو بگيرين و نتونين ي قدم هم رآه برين و ي سايه دنبالتونه؟ تازشم جالبش اينجاس ك ي نفر از آشناهاتون در چند متري شماس و صداتو نميشنوه..

فرستنده : Amiram 21

تولد دائیم بود جشن گرفته بود دوستاشم بودن گفتم چی بخرم چی نخرم یه تبلیغ دیدم ازاین دستگاه ها که شارژ میشه باهاش ریش و سیبیل میزنن رو دیدم گفتم بزار اینو بخرم دایی منم تَنــــبل ,سفارش دادم اووردن کادوش کردم رفتم کافی شاپ تولد؛ کیک خوردیم نوبت کادوها شد دوستاش همه با هم یه قلیون گرفته بودن براش. نوبت کادو من شد بازش کرد شااااااااد و شنگوووول از بخت بد از اونجایی که دائیم اصولا وقت اصلاح نداره بازش کرد همونجا بزنه اقا اینو روشن کرد اومد ریششو بزنه قیژژژژژژ قیژژ قیژژ ق ق ق ق گیر کرد دیگه نزد آقا این دوستاش ترکیده بودن از خنده
داییم(در حال خنده):دایی با هر دفعه شارژ چند میلی متر میزنه؟؟!!!
منم که پهن شده بودم رو میز از شدت خنده گریه ام گرفته بود
دوباره روشنش کرد قژ ق ق کیککیکیکیکیک صدای دستگاهه زِرتش در رفته بود
دوستاش مسخره میکردن با خنده:داداش عجب چیزیه بده یه میلی مترم ما بزنیم
اوه داداش اون یه میلی متری که زدی چه برقی میزنه 
دائیم(در حال خنده) :دایی فدات شه پدر تکنولوژی بسوزه یه میلی متر رو سفیدم کردی
خلاصه کلی خندیدیم ولی بازم اونی که ضایع شد من بودم:(

فرستنده : peransese4jok

این خاطره واسه یکی از بستگانمونه: 8سالم بود عموم حالش خوب نبود به اتفاق خانواده رفتیم خونشون دیدم یکی از همکلاسیامم اونجاس بهم گفت تواینجا چی کار می کنی گفتم خونه عمومه اومدیم بهش سربزنیم منم گفتم :تو اینجا چی کار می کنی اونم گفت این بابامه اینجام خونمونه ^ــــــ^ تازه اونجا بود که فهمیدم یه پسرعمو دارم خخخخخخخخخ ^ـــــــ^

فرستنده : Mustafa yilmaz

دیروز خفن ترین سوتی عُمرمو دادم
دیروز سرحال و سرخوش داشتم از دانشگاه برمیگشتم رسیدم دم در خونَمون دیدم مامانم با خانم امیری همسایمون دارن صحبت میکنن سلام علیک کردم رفتم تو خونه (پسر خانم امیری آقا محمد رسول خواستگار منه چند روز پیش اومدن اجازه گرفتن که بیان خواستگاری حالا این آقا محمدرسول خدمات کامپیوتری داره سیستم مام روشن نمیشد نگو بابام صبح رفته بهش گفته بی زحمت برو ی نگاه به سیستم بچه ها بنداز)رفتم تو شروع کردم به خوندن با اون صدا خوشگلم آخ داراخ داخ داخ عاشقشم من آخ آخ .. آها اها...همین روزا میخرم واسش یه دونه بنزِ می باخ ...همراه با حرکات موزون رفتم سر یخچال یه خیار برداشتم در حال خوردن میخوندم مجنون من اونه که واسم زندگی سازه اووووووو حالا از خودم صدا درمیووردم مثلا ریتمه آهنگه. برای دل تنگم بخدا شور نیازه (حرکت موزون) ناز نفسمممممممم همه عالمو آدم میدونن چقدر میخوامش دلم پیش تموم آدما بهش میناززززززززززه رسیدم در اتاق یعنی خــــــــاک تو سرم یه حرکت خفن کردم این آدمای حرفه ای هستن تِکنو میزنن از دست و پاشون موج میره از اون حرکتا انجام دادم در حین انجام کیفو پرت کردم تو اتاق دیدم اووووووووف محمدرسول داره ریز میخنده اول شوکه شدم خیار تو دهنمو قورت دادم گفتم سلام...
محمدرسول:اومد جواب سلام بده پُفففففففففففففففففففففففففففف زد زیر خنده پخش زمین شد غش کرده بود اَ خنده.
مُردم از خجالت سریع صحنه رو ترک کردم
فکر کنم محمدرسول الان با خودش میگه خوب شد قبل از ازدواج فهمیدم دختره دیوونه اس:(

فرستنده : peransese4jok

خواهرم اومده خونه میگه همکلاسیم ازدواج کرد (14سالشه) 
بهش میگم چی مگه هم سن تو نیست ازدواج کرد .. وایییی چرا ؟ چقد زود ؟ 
اجی خانم : کجای کاری تو .. سه چهار سال همو میخواستن ..! ;-)
چییییی؟؟!!!!o_O بعد من وختی یازده سالم بود تنها درگیری ذهنیم این بود که از مدرسه تعطیل شدم برم بادکنک شانسی بگیرم ... :-/
اخ بچه ها دوس دارم سرمو بکوبم به دیفار ...:-|

فرستنده : M_n........d

اقا دیشب این تلفن ما زنگ زد (تلفن خونه!!) داداشِ گودزیلام جواب داده دو ساعته خوشو بش میکنه یکلام نمیگه کیه که!!
عادتم داره تا بش میگن فلانی خوبه میگه مرسی سلام میرسونه
خلاصه دیدیم باز داره میگه ممنون سلام میرسونن( ینی مامان بابام) بعد چن لحظه دوباره گفت اونم خوبه سلام میرسونه( ینی من!!) 
منم بشوخی گفتم چرا خالی میبندی؟ من کی سلام رسوندم؟
یهو یه نگاه عاقل اندر سفیهی بهم کرد در جا گفت فلانی (منو میگفتــا!!) میگه من سلام نمیرسونم!! بعدم گوشیو داد به مامانم
حالا من دهــــــــــن باز !! همونجوری موندم
همه ی اینا به کنار!! بگو کی پشت خط بوده!!!!!!!!!!!!!!!!
طرف زنگ زده بود جواب منو بپرسه بابت خاستگاریـــــــــ هفته ی پیشش
ینی در ایــــــــــــن حد داداشه ما گودزیلاس

فرستنده : aivchn

يـا خـدا !!! مـيـگـيـن چـرا؟ خـوب الـان مـيـگـم بـراتـون:
بـابـام چـنـد روزه گـيـر داده كـه كـامـپـيـوتـرو از اتـاقـم بـبـرم بـذارم تـو پـذيـرايـي ،چـون دكـتـر بـهـش گـفـتـه بـازنشستـه شـدي سـرتـو بـا كـامـپـيـوتـر گـرم كـن (نـاگـفـتـه نـمـانـد پـدر مـن حـتـي روشـن كـردنـش رو هـم بـلـد نـيـسـت و فكـر كـنـم آمـوزش ايـن مـوضـوع انـدازه مـدت زمـان تـشـكـيـل زمـيـن طـول مـيـكـشـه)
جـالـبـه بـابـام مـيـگـه:مـگـه مـن چـيـم از هـمـكـارام كـمـتـره؟؟
خـداوكـيـلـي ايـنـو راس مـيـگـه ؛مـن بـيـشـتـره هـمـكـاراشـو مـيـشـنـاسـم هـمـشـونـم لـا مـصـبا تـو سـايـتـاي اخبـار و سـيـاسـت عـضـون و هـر روز 7سـاعـت مـفـيـد پـاي نـت هـسـتـن.

فرستنده : سامان20

استاده بعد نیم ساعت تاخیر اومده .. قبلش همه بشکن میزدن که امرو نمیاد .. جمع کنین بریم .. حالا اومده میگه من اصلا امرو حالم خوب نیس .. سردرد دارم شدید .. امروزو فقط بخاطر احترام به شما اومدم . 
خو احترامت بخوره تو سرت .. ذوق همه رو کور کردی که به ما احترام بزاری ... خو میخوام نزاری .. سرت درد میکرد میفتادی خونه .. ما هم با دلی اکنده از شادی میرفتیم دنبال خوشیمون .. والا ^_^

فرستنده : M_n........d

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضویت در وب
جهت عضویت در سایت کلیک کنید

جهت عضویت در سایت کلیک کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • تبادل لینک و بنر
  • شهرداری نوش اباد
  • دانلود صمد ممد
  • تبادل لینک و بنر
  • دانلود
  • دانلود
  • ساعت مچی
  • ساعت مچی
  • ساعت مچی
  • ساعت مچی
  • الکترو مگ
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • آسمون کاغدی
  • تهران موزیک
  • در هم بر هم
  • تبادل لینک هوشمند و رایگان
  • عاشقانه ها
  • شرکت نویان سحر پایدار
  • مدل لباس
  • فیسبوک ایرانی
  • کسب در آمد
  • فیسبوک فارسی
  • . . . تنهایی . . .
  • تهران موزیک
  • شاید برای تو،شاید برای دلم
  • Alone boy2
  • فول البوم
  • blue4music |بروز ترین مرجع موزیک و ویدیو
  • کسب درآمد هر ای پی 57 ریال شمارش دقیق
  • بزرگترین سایت دانلود فیلم و اهنگ
  • بیا 2 دانلود
  • نمونه سوال امتحانی
  • سرگرمی اس ام اس سند
  • کسب درآمد هر ای پی 57 ریال
  • سرگرمی
  • باران موزیک
  • طنز و عاشقونه و دیدنی با ما
  • طنز و عاشقونه و دیدنی با ما
  • تاس دانلود
  • ایران کیدذ
  • عکس های خفن خفن سرا
  • پیامک من|آرشیوی از بهترین پیامک ها
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • وی بی اف دانلود | شارژ رایگان
  • رپ صدا | بزرگترین سایت رپ | دانلود جديد
  • مدیا
  • پیشبینی فوتبال تست خزر
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • پاتوق سرای شما♥
  • اس ام اس جدید
  • دانلود سوال پيام نور + اخبار پيام نور
  • کسب درامد باورنکردنی
  • سایت تفریحی سرگرمی یــــــوک!!!
  • افزایش ترافیک سایت و وبلاگ
  • افزایش ترافیک سایت و وبلاگ
  • افزایش ترافیک سایت و وبلاگ
  • افزایش ترافیک سایت و وبلاگ
  • افزایش ترافیک سایت و وبلاگ
  • سرگرمی تفریحی بینگفا
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • بدو دانلود
  • کاریکاتور
  • عکس جدید
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    سایت ما چجوریه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2647
  • کل نظرات : 167
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,206
  • باردید دیروز : 1,107
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,206
  • بازدید ماه : 8,462
  • بازدید سال : 46,069
  • بازدید کلی : 198,442
  • کدهای اختصاصی
    سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ

    ابزار وبمستر

    مشاهده صفحه

    متحرک کردن عنوان وب

    ابزار هدایت به بالای صفحه