loading...
مجله تفریحی و سرگرمی و علمی(با خنده وارد شوید)
عضویت در وب

جهت عضویت در سایت کلیک کنید
جهت عضویت در سایت کلیک کنید
به علت به روز بودن از صفحات دیگر نیز بازدید کنید

محمدرضا بازدید : 37 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

 

اعتراف میکنم


اغا اعتراف میکنم دیروز یکی ازون کلیپسای معروف جانه منو خرید و نذاشت ضایع بشم ...دیروز سر کلاس استاد بعد از درس اومد سوال بپرسه که ببینه چقدر در کلاس حضور داشتیم ازون استادا هم بودا... اقا چشم میگردوندو اسم میبرد بالغ بر بیست نفرو زنده به گور کرد به جانه عزیزم اگر کلیپس دختر جلویی نبود معلوم نبود چی میشد لامصب همچین استتار شدم پشتش که استاد عمرا میتونست منو شناسایی کنه ..یعنی به عمرم انقد به منظلت یه شی پی نبرده بودم.بازم بگید کلیپس بده...

فرستنده : samaneh

اقا اعتراف ميكنم از بس اين گره هندزفريمو باز كردم ديگه اين مرحله رو رد كردم رفتم مرحله بعد
حالا هروقت ميشينم پا تلفن پيچ و تاباي سيم تلفن باز ميكنم و تو بانك هم گره زنجير خودكارو باز ميكنم

فرستنده : azad

+ اعــتـراف مـیـکـنـم
هـروخ وارد سـایـتـی مـیـشـم
مـیـبـیـنم نـوشـتـه: شــما بـا مـوبـایـل وارد
ســایـت شــده ایـد ..!
نـاجـور احـسـاس میـکـنم زیــر
نـظـر FBI هـسـتم و
اصــن از نــت میـرم بـیـرون ...
والااا بـا این تکنـولوجــیاشون ....+


دوستاران ظهورامام زمان نشون بدن که چقد منتظرن

فرستنده : مهساخانم

آدم تا کوچیکه دوست داره برای مادرش هدیه بخره٬اما پول نداره.
وقتی بزرگ میشه پول داره اما وقت نداره. وقتی پیر میشه پول داره٬وقت هم داره
اما مادر نداره. مادر تنها کسی است که تمام فریادهایت را بر سرش
میکشی وازت انتقام نمیگیره.
واسه سلامتی همه مادر ها یه صلوات لایک نمیخوام

فرستنده : khano0om khanooma

اعتراف میکنم بزگتریم شکست عشقیم اینه که یه روز مجبور بشم لب تابم رو بفروشم.....

فرستنده : جیم کری

چند وقت پیش برای اولین بار نامزد دختر خالمو دیدم بعد اومدم به دوست مشترک خودمو دختر خالم اس فرستادم که اه اه نامزد فرزانه رو دیدم چقد زشت و ایکبیریه حال بهم زن...
آقا چشمتون روز بد نبینه اشتباهی اس رو فرستاده بودم واسه خود دختر خالم....
سینه خییییز رفتم تو افق گم و گور شدم.^__^

فرستنده : KHoOoD@M

+ اعـتـراف مـیکنـم انقـد کمــبود
محـبـت میگـیرم بعضــی وخـتا کـه لـباس نـازک مـیپوشـم
مـیرم زیـر پنـجـره ی بـاز و روبه رو کـولـر میـشیـنم و همـشــم یــخ میــجوم
تا ســرما بـخـورم صـدام 6 رگـه شــه همـه بـهم توجـه کنــن ...
آی بسـوزه پـدر ایـن دل ..
آخ کـه استـخونـام پـوکــیده ..
اما مــن میتونـم عــاره تست شدست ...+


سرعت اینترنت صفر
هیچ جا رو باز نمیکنه جز دهنه آدمو

فرستنده : *MOEIN*

خواهرم اومده میگه درنـــــــــــــــــــــــــا ؟؟
من: بله؟؟ باز چه دسته گلی به اب دادی؟؟
خواهرم: درنا میخوام یه اعترافی کنم
قبلنا هر وقت مامان اینا یه چیز واسمون میخریدن خوبه رو خودم ور میداشتم اون یکیو لهش میکردم میاوردم واسه تو (معمولا رو خوراکی ها این عملو اجرا میکرده)
من: عیبی نداره منم هر وقت تو میگفتی واسم اب بیار لیوانو که پر میکردم اول خودم توش اب میخوردم بعد میاوردم واست :-))))))))

یعنی به طور عجیبی ما ارادت داریم نسبت به هم

فرستنده : dorna

اعتراف ميکنم بچه بوديم باآبجيم دعوام شدآروم زدتوگوشم منم رفتم به دماغم سس گوجه زدم اومدم پيشش تاحدمرگ ترسيده بوداون روزبرااينکه به مامانم وبابام نگم کلي ازش باج گرفتم تازه نذاشتم به دماغم دست بزنه گفتم درد نيکنه اين قدر حاااااااااال داد.

فرستنده : دخترايراني

سوار اتوبوس شدم، رفتم تو قسمت آقایون پیش یه آقایی نشستم و از خستگی خوابم برد، نزدیک مقصد دیدم زانوم درد می کنه فهمیدم آقایه کناری 3-2 بار با کیفش کوبیده تو پام تا بیدارم کنه چون می خواست پیاده بشه و من جلوش رو گرفته بودم، خیلی شاکی نگاش کردم، راننده هم بالا سرم بود. گفت: ببخشید خانم 5 بارت صداتون کردم نشنیدین، ترسیدیم.
اعتراف می کنم برای اینکه ضایع نشم که مثل خرس خواب بودم وانمود کردم که کَر هستم و با زبون کر و لالی طبکارانه عصبانیتم رو نشون دادم، مرد بیچاره اینقدر ناراحت شده بود که 10 دفعه با دست و ایما و اشاره از من معذرتخواهی می کرد. همچین آدمی هستم منا
لایک=اگه منم جات بودم همین کارو میکردم

فرستنده : *pashmak*

+ اعـتـراف مـیـکــنم :
در دوران تـحـصــیل از روی اون
بـرگــه هـای کـوچـیـکی کــه مــالـه دفـتــر مُعــاون بـود و مـیـدادن کـه غـیـبـتای سـاعـتی مـوجـه بـود باهـاشــون،کُلــی کــش مـیرفـتم...
بـعـدم خـودم زحمــت میکـشـیدم
میـنوشــتم و فِرت و فِرت خُلاصــه تـو غـیبـتای مـوجه بـه سـر مـیبـردم ...+


اعتراف میکنم تو مدرسه وقتی معلممون گفت زنجیره غذایی حیوانات من فکر کردم اونا هم فروشگاه زنجیره ای دارن.
نخند بچه بودم بیتربیت

فرستنده : دخترحوا

اعتراف میکنم چند روز پیش که رفتیم مدرسه،درس نخونده بودم،از شانس بد من منو صدا زد معلمه!
منم که نمیتونستم بگم همینجوری درس نخوندم گفتم:اجــــازه؟ !ببخشید من فک کردم امروز برف میباره تعطیل میشیم واس همون درس نخوندم!! :))
معلمه هنگید :o
بعد یه منفی داد گفت:اینو دادم که دفه بعد از این فکرا نکنی! :|

 
فرستنده : mahsa cc
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضویت در وب
جهت عضویت در سایت کلیک کنید

جهت عضویت در سایت کلیک کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • تبادل لینک و بنر
  • شهرداری نوش اباد
  • دانلود صمد ممد
  • تبادل لینک و بنر
  • دانلود
  • دانلود
  • ساعت مچی
  • ساعت مچی
  • ساعت مچی
  • ساعت مچی
  • الکترو مگ
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • آسمون کاغدی
  • تهران موزیک
  • در هم بر هم
  • تبادل لینک هوشمند و رایگان
  • عاشقانه ها
  • شرکت نویان سحر پایدار
  • مدل لباس
  • فیسبوک ایرانی
  • کسب در آمد
  • فیسبوک فارسی
  • . . . تنهایی . . .
  • تهران موزیک
  • شاید برای تو،شاید برای دلم
  • Alone boy2
  • فول البوم
  • blue4music |بروز ترین مرجع موزیک و ویدیو
  • کسب درآمد هر ای پی 57 ریال شمارش دقیق
  • بزرگترین سایت دانلود فیلم و اهنگ
  • بیا 2 دانلود
  • نمونه سوال امتحانی
  • سرگرمی اس ام اس سند
  • کسب درآمد هر ای پی 57 ریال
  • سرگرمی
  • باران موزیک
  • طنز و عاشقونه و دیدنی با ما
  • طنز و عاشقونه و دیدنی با ما
  • تاس دانلود
  • ایران کیدذ
  • عکس های خفن خفن سرا
  • پیامک من|آرشیوی از بهترین پیامک ها
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • وی بی اف دانلود | شارژ رایگان
  • رپ صدا | بزرگترین سایت رپ | دانلود جديد
  • مدیا
  • پیشبینی فوتبال تست خزر
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • پاتوق سرای شما♥
  • اس ام اس جدید
  • دانلود سوال پيام نور + اخبار پيام نور
  • کسب درامد باورنکردنی
  • سایت تفریحی سرگرمی یــــــوک!!!
  • افزایش ترافیک سایت و وبلاگ
  • افزایش ترافیک سایت و وبلاگ
  • افزایش ترافیک سایت و وبلاگ
  • افزایش ترافیک سایت و وبلاگ
  • افزایش ترافیک سایت و وبلاگ
  • سرگرمی تفریحی بینگفا
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • بدو دانلود
  • کاریکاتور
  • عکس جدید
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    سایت ما چجوریه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2647
  • کل نظرات : 167
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,265
  • باردید دیروز : 1,107
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,265
  • بازدید ماه : 8,521
  • بازدید سال : 46,128
  • بازدید کلی : 198,501
  • کدهای اختصاصی
    سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ

    ابزار وبمستر

    مشاهده صفحه

    متحرک کردن عنوان وب

    ابزار هدایت به بالای صفحه