loading...
مجله تفریحی و سرگرمی و علمی(با خنده وارد شوید)
عضویت در وب

جهت عضویت در سایت کلیک کنید
جهت عضویت در سایت کلیک کنید
به علت به روز بودن از صفحات دیگر نیز بازدید کنید

محمدرضا بازدید : 50 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

 

فک و فامیله داریم


دیشب تو خوابگاه 2500 دادیم انگور حالا تلفاتی که واسه جلوگیری از به سرقت رفتنش انجام دادیم:
1- شکستن سر یکی از بچه (خو میخواست دلش انگور نخواد)
2- خراب کردن 3 کلید به ارزش هرکدام 2000 تومن
3- خراب کردن در یخچال به ارزش نمیدونم چقدر:))
4- کشیک دادن نصف شب
آخرشم صب خواستیم بخوریم همش خراب شده بودن!
نه واقعا فک و فامیل و دوست و آشناست داریم؟؟

فرستنده : ZzZ

خـواهـرزادم تـو مـراسـم خـتـم قـرآن بـرگـشـتـه بـم مـیـگـه:
خـالـه آهـنـگ مـذهـبـی بـذار!!!!:^)
بـچـم مـنـظـورش مـداحـی بـود....!!!:^)

فرستنده : RoYa :^)

زندایی من با افتخار تعریف میکنه ک اولین باری ک پیتزا خوردم با نون بربری خوردم!!!!!!!
واقعا که


یه بار نشد ما قرعه کشی نگاه کنیم یکی ماشین برنده شه
این داداش من نگه حالا اگه زندان بود من تو قرعه کشی شرکت نمیکردمم زنگ میزدن میگفتن برنده شدی !! شانسو حال میکنین؟!
ولی خداییش راست میگه ها نه؟
شمام از این فک و فامیلا دارین؟؟
^__^

فرستنده : *Aram*

قبلنا بینی من از نیمرخ صاف بود با یه قوز کوچلو روش
ولی الان از بس ک خورده تو در و دیوار کلا بینیم شبیه گنبد شده
به مامان بابام میگم میخوام عمل کنم بینیمو...میگن ما پول مفت نداریم واسه تو بریزیم تو آب
هی ی ی ی روزگار...
آیا باید برم دنبال پدر مادر واقعیم بگردم؟آیا دکتری پیدامیشه منو رایگان عمل کنه؟بخدا بینی عروسکی نمیخوام همون قوز بینمم برگردونین راضیم....

فرستنده : mat&pat

خواهررم با شوهرو بچه اش اومده بودن خونه ما.اين خواهرزاده بنده كه نگوووووووووووووووووو چه شيطونيه.(خب پسربايد شيطون باشه ديگه خخخخخخخخخخ) خواهرم برگشته بهمون ميگه معلم اميرحسين يعني اين گوذيلاي ما گفته تو خونه يه اسكناس بندازين ببين عكس العمل بچه هاتون چطوريه.ماهم كه دوتا اسكناس انداختيم كف زمين.اين امير هم كه داشت بازي ميكرد يهو پول ورداشت گفت اين پول ماله كيهههههههههههههههههه؟ بله ديگه به خواهرم گفتم بابا فهميديم بچه ات درسته پول دوست نيست اگه پولي پيدا كرد ميگه.اخه من فك و فاميله كه دارم ؟؟؟؟هانننننننننننننن؟

فرستنده : ملودي73

امروز سر میز ناهار به خواهرزادم(8سالشه)میگم:دایی امروز بیمه عمرت کردم.(آره عزیزم تو بیمه ام).برگشته میگه دایی اگه بمیرم چی؟گفتم خب میرسه به مامانت.میگه نمیخوام باید برسه به زنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خواهر بنده خیلی شیک تو اوریب(بین افق و عمود)محو شد

فرستنده : pat o mat

داشتم تمرين دوچرخه سواري ميكردم از كنار ماشين بابام رد شدم بابام داد زد اگه به ماشين بخوري ميكشمت 
داداشام از بچگي ميگفتن سر راهيما من جدي نميگرفتم
نخيرم دنبال مامان باباي واقعيم نيستم چون عاشق خانوادمم

فرستنده : z.k

آقا چند وخ پیش با پسرعمو دخترعمواااا رفتیم خونه ننن جونم
دیدم ناراحته هی میگه بیچاره جوونه مردم.......
ما: ننه چی شده
ننن جون : هیچی ننه امروز از فلانی شنیدم پسره کبری خانوم تصادف کرده ،بیچاره دو هفتس که توووو wc یه (منظورش ICU بود) دیگه خودتون بقیشو تصور کنین
ما:000////
پسره کبری خانوم:--------------
WC:////
پشتیای ننم:>>>>

فرستنده : حالا هرکی ی ی

******************(3 تا!!! یا 3تا ؟؟؟ داخل همه پستهام هست)علامت اختصاصی abas_m223
بـه بـابـام گـفـتـم گـوسـفـنـدامـونـو بـفـروشـه بـرم آمـریـکـا خـواسـتـگـاری سـلـنـا گـومـز قـبـول نـکـرد!!! 
هـم از ایـنـکـه بـابـام مـخـالـفـت کـرد نـاراحـتـم کـرد هـم ایـنـکه گـوسـفـنـد نـداریـم !!!⊙﹏⊙

مردم حیوون خونگی میگیرن اسمشو تیله... توتو...دنی...جک...ازین چیزایی شیک میذارن...
اونوقت دایی ما طوطی گرفته بود اسمشو گذاشته بود اصغر کچل!!!!
طوطی بدبخت تخریب شخصیتی شد چن ماه بعد افسردگی گرفت کچل شد مرد....:|
فک و فامیله ما داریم؟؟؟

فرستنده : active

دیشب رها(خوهار دهه هشتادیم) میگه الی جووون منم یروز میبری فورجک؟

من: فورجک؟؟؟؟؟؟تو از کجا شنیدی اینو اونوخ؟

رها:خودم شنیدم به دوستت میگفتی من میرم فورجک کلی میخندم روحم 

شاد میشه!! خب خواهرمن چرا خودت تنهایی میری منم ببر دیگه تاب و

سرسره هم داره فورجک؟مرکز خرید چی؟

من: دیووووووووونه فورجک یه سایته!

رها:خب باشه سایت ینی چی؟وای چه باکلاس!!!فردا صب نمیرم مدرسه
دوتایی بریم!!!!

من:وااای رهااااااا دیوونه میگم فورجک اصلا جاو مکان نیس کهتو رو ببرم!

رها:وااااا اصلا نخواستیم ببری بیشور روانی نفهم دروغگوی سنجاب کروکدیل 

بعد درو بست و رفت!!!حالا گیر داده به بابام منو باید فردا ببری سایت!!!

فرستنده : الی ناز

دیروز رها خواهر دهه هشتادیم یهو و بدون مقدمه (مثل مامانش) وارد اتاقم شد!!!

من: چته گاومیش؟

رها:ببین گوساله!من چن روزیه حس میکنم موهام کوتاه شده!ینی یکی 

یواشکی تو خواب اومده موهامو کوتاه کرده!!و من مطمئنم کار تو بوده حالا 

مثل بچه ی انسان!موهامو بیار پس بده فهمیـــــــدی؟


ای خدااااااااااااا دیگه تا دهه هفتاد بس بود دیگه این 80-90-100 رو چرا وارد دنیا میکنییییی 

فرستنده : الی ناز

مــامـانم : امیــــر ؟ میــدونستی آدم نبــاید زنشـــو بیشتـــر از مــادرش دوس داشتـــه باشه ؟؟
مـــن : البتـــــه نَفــــسم ...
مــامــانم : فـــدا مــدات ُ قــــربون پســـری ... ^_^
مــن : خــدا نکـــنه !
بلافــاصله ایمـــان : بــابـــا ؟؟؟ شمــا مــادرجــون ُ دوس داری یـــا مــامــان ُ؟؟
بــابــام : اٍهــــــم خو چــــی بگــم والا؟؟ مــامــانت ُ !!!
مــامــانم : ^_^ 
مــن :|
ایمــان : پَ امیـــرم باهاس مهتـــاب جون ُ دوس داشتـــه باشه مگــه نه؟؟؟
مـــن : ای جـــان ٍ دلممممم داداشم :-*
بــابــام : خخخخخخخ
مــامــانم : نه ایمــانم فرق میکنـــه این یه بحــث ٍ دیگســت !!
مـــن : چه بحثـــی اونـــوخ؟؟؟؟ ^_^
بــابــام به زور خــودشو نیــگر داشته بود خداوکیـــلی .
مــامـــانم : بی انصــاف داری اینجــوری شفاف سازی میکنـــی که بگی مهتــاب ُ اَ من بیشتـــر دوس داری؟؟؟؟ برو نمیخــوام دیگه ببینمـــت .. :(
مــن : د ٍ آخــه من که حــرفی نزدم مــامان خانومَم ... 
مــامــان : مهتــاب ُ دوس داری یا مـــن ُ ؟؟ 
مــن : اَ بابا بپــــرس D:
جــا خالی دادم وگــرنه سیــب ُ میــزد تو فرق ٍ ســرم !! فرار کردم ..
می بینـــم به بابام میگـــه : که تو مــن ُ اَ مادرجــون بیشتــر دوس داری؟؟؟
بـابـام : آره خــانومَم !
مــامــانم : باهات قهـــرم ... میخــواستی من ُ جلـــو امیـــر ضایع کنی؟؟
بــابــام : نه بخـــدا !!! :(
مــامــانم : قهــــرم !!
بــابــام : آآآآآآآآآآآآآی امیــــر پدرتو در میــارم واستـــا !!
الانم ننَــــم بام قهــــره :( میگــم بابا بخدا جفتتون ُ دوس دارم .. جوابمو نمیـــده :((
فـــک و فامیـــله دارم مـــن؟؟؟

فرستنده : امیر21

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به همه باحالا...شب یکشنبه یعنی شنبه شب بس که به مخاطب فوق فوق فوق خاصم اس دادم صبح دیرازخواب پاشدم خلاصه یه جشمی پاشدم لباساروپوشیدم و رفتم مدرسه دیدم صف تشکیل شده بچه هاهمه رفتن کلاس آروم ازاین ور و اون وردرنگاه کردم دیدم هیچ یک ازمعاونا توحیاط نیستن ذوق مرگ شدم آروم داشتم میرفتم کلاسم دیدم یکی ازپشت باصدای ابروحشتناک گفت سلامن علیکم یاالللللللله صبح بخیر منم آب دهنم به زور قورتیدم وبرگشتم نگاش کردم دیم مدیرمونه منم مث تیمارستانیاشروع کردم به خندیدن...هیچی دیگه دیداسکل شدم اول هاج وواج نگام کردوگفت بروسرکلاس...
این مدیره که ماداریم عاااایاااااااا؟؟؟؟

فرستنده : شنگولی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضویت در وب
جهت عضویت در سایت کلیک کنید

جهت عضویت در سایت کلیک کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • تبادل لینک و بنر
  • شهرداری نوش اباد
  • دانلود صمد ممد
  • تبادل لینک و بنر
  • دانلود
  • دانلود
  • ساعت مچی
  • ساعت مچی
  • ساعت مچی
  • ساعت مچی
  • الکترو مگ
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • آسمون کاغدی
  • تهران موزیک
  • در هم بر هم
  • تبادل لینک هوشمند و رایگان
  • عاشقانه ها
  • شرکت نویان سحر پایدار
  • مدل لباس
  • فیسبوک ایرانی
  • کسب در آمد
  • فیسبوک فارسی
  • . . . تنهایی . . .
  • تهران موزیک
  • شاید برای تو،شاید برای دلم
  • Alone boy2
  • فول البوم
  • blue4music |بروز ترین مرجع موزیک و ویدیو
  • کسب درآمد هر ای پی 57 ریال شمارش دقیق
  • بزرگترین سایت دانلود فیلم و اهنگ
  • بیا 2 دانلود
  • نمونه سوال امتحانی
  • سرگرمی اس ام اس سند
  • کسب درآمد هر ای پی 57 ریال
  • سرگرمی
  • باران موزیک
  • طنز و عاشقونه و دیدنی با ما
  • طنز و عاشقونه و دیدنی با ما
  • تاس دانلود
  • ایران کیدذ
  • عکس های خفن خفن سرا
  • پیامک من|آرشیوی از بهترین پیامک ها
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • وی بی اف دانلود | شارژ رایگان
  • رپ صدا | بزرگترین سایت رپ | دانلود جديد
  • مدیا
  • پیشبینی فوتبال تست خزر
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • پاتوق سرای شما♥
  • اس ام اس جدید
  • دانلود سوال پيام نور + اخبار پيام نور
  • کسب درامد باورنکردنی
  • سایت تفریحی سرگرمی یــــــوک!!!
  • افزایش ترافیک سایت و وبلاگ
  • افزایش ترافیک سایت و وبلاگ
  • افزایش ترافیک سایت و وبلاگ
  • افزایش ترافیک سایت و وبلاگ
  • افزایش ترافیک سایت و وبلاگ
  • سرگرمی تفریحی بینگفا
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • بدو دانلود
  • کاریکاتور
  • عکس جدید
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    سایت ما چجوریه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2647
  • کل نظرات : 167
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,192
  • باردید دیروز : 1,107
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,192
  • بازدید ماه : 8,448
  • بازدید سال : 46,055
  • بازدید کلی : 198,428
  • کدهای اختصاصی
    سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ

    ابزار وبمستر

    مشاهده صفحه

    متحرک کردن عنوان وب

    ابزار هدایت به بالای صفحه